piątek, 12 lipca 2013

Organizacja pracy i planowania, oraz ogromne zmiany w ciągu trzech dni :)

Hasło na dziś : To co robisz, jest jedyną różnicą pomiędzy tym, kim jesteś a tym, kim chcesz być.
 Witajcie kochani!
Aż ciężko mi uwierzyć, że jestem taka aktywna. Robię co lubię, do tego z pasją i energią- wszystkie te rzeczy które do tej pory mnie przerażały wydają mi się być teraz piękne. Powolutku nadrabiam wszystkie zaległości! :)

Chciałabym się z Wami podzielić tym, jak zaczęłam organizować swoją pracę:
*Notesik- malutki, cieniutki, żeby nie przeszkadzał w przenoszeniu :) Musze przyznać że się sprawdza- zwłaszcza przy moim zapominaniu o wszystkim- patrzę notesik i widzę, co mnie inspirowało, jakie miałam pomysły i co chcę jeszcze zrobić, fajna sprawa.
*2 segragatory- do 1 wpięłam swoje dokumenty, 2 czeka na sprzątanie notatek ze studiów, lub na lepsze czasy :)

*KARTA DZIAŁANIA- mój najlepszy pomysł ;D Podzielona na: datę, zadania zaplanowane, zadania wykonane, %wykonania zadań, oraz miejsce na uwagi sugestie i przede wszystkim nagrody ^_^
Gdybym zapisywała plan dnia w notesiku na pewno bym się zgubiła, a tak w formacie A4 widzę wszystko :) Planuję sobie obowiązkowo 3 ważne czynności dziennie plus jakieś dodatkowe. Musze przyznać że najbardziej motywują mnie nagrody :D Np dziś w nagrodę za wczoraj kupię sobie pęsetkę, a jeśli skończę dzisiejszy dzień w 100% to zrobię sobie jutro maseczkę <3 Oby mi się udało! ^_^

Co osiągnęłam od 8 do dziś :)
*posprzątałam biurko- mamma mia ile tego było! Teraz pilnuję by na biuru znajdowały się tylko: lampka, zakreślacz, zeszytA4(na notatki  książek, Kartę pracy), ćwiczyłam codziennie (mam nowy cel "przysiadowy" 5000 jednego dnia! Musze sobie ustalić cel na skakankę, ale to jeszcze trochę :) )
*zakładam konto internetowe- by złożyć pierwsze zamówienia, o tym powiem potem ;)
*ćwiczyłam codziennie- i czuję to bardzo wyraźnie. Nie wiem czy to placebo, ale ja naprawde widze już różnicę! :D
*zaplanowałam sobie naukę angielskieg o(muszę to trochę rpzerobić z kimś bardziej doświadczonym)
*lista- kim będe za 8 lat? Koniecznie wstawię na bloga :)

* "przerobiłam" część słówka z podręcznika ze studiów- dziś siedziałam godzinę przy angielskim i doszłam do wniosku ze z tego podręcznika się już nic nie nauczę :/ Muszę wpaść na pomysł jak sobie podwyższyć poziom. 
*stworzyłam sobie bardzo ogólny plan pracy :)
*założyłam stronę na facebooku o angielskich słówkach biznesowych!! - https://www.facebook.com/pages/Business-English-dla-Polak%C3%B3w/532049843510258?ref=hl
Mam nadzieję że sama powtórzę sobie słówka, a może i nauczę innych w przyszłości :) 
(czy ja mam problem z wyszukiwarką, czy strona Wam wchodzi?)

I jeszcze kilka, fajnych rzeczy :)Czuję się wspaniale zmieniając sowje życie! Jutro mam zaplanowane małe tygodniowe podsumowanie działan więc powiem wam, czy ide w dobrym kierunku :)



Życzę wszystkim wytrwałości i motywacji !!! Mam nadzieję że uda Wam się zrealizować wszystko, co sobie na dziś zaplanowaliście ! :)
 PS. Co myślicie o moim pomyśle z karta działań? jak wy rozwiązaliście "problem" zapisywania działań na dzień kolejny? Jestem baaaardzo ciekawa :3
 

1 komentarz:

  1. Też prowadzę mini notesik i zapisuję tam pomysły, bo również mam problem z zapamiętaniem. A co do karty działań to zapisujesz to np. w środę na czwartek? W ogóle dzielisz to na dni czy jakoś inaczej? Ja osobiście nie jestem zwolenniczką ścisłego planowania na konkretne dni, wolę na tygodnie, bo jeśli coś wypadnie mi we wtorek to nadrobię to np. w sobotę. :) Oczywiście są też rzeczy, które robię codziennie - ćwiczenia. :) Myślę, że to nie jest efekt placebo, bo ja też lepiej się czuję po ćwiczeniach. :) Ten ostatni obrazek poznaję z książki Pawlikowskiej. :> Czytałaś?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń