wtorek, 9 lipca 2013

Powrót po pół roku-co się działo?

KOCHANI!




PRZEPRASZAM :< Za to, że kilka zawirowańżyciowych, nieumiejętności informatyczne(nie mogłam się dostać do swojego konta....) i mój głupi STRACH sprawiły, że nie wstawiałam dawno notki. Szczerze mówiąc, keidy wczoraj przyszło do mnie powiadomienie o nowym komentarzu, byłam zaskoczona, że ktoś jeszcze wie o istnieniu teog bloga (!).

Teraz juz będzie lepiej, obiecuję. Biorę się za siebie i swoje życie :)

W tym czasie kiedy mnei nie było, bardzo dużo się uczylam (27 przedmiotów na semestr.... troche dużo), bralam udział w spotkaniach klubu naukowego, w tym w konferencji uczelnianej i dniu przytulania ( :D ), pracowałam (mam kiepską pracę i do tego w 3 firmach, a nie zarabiam nawet tysiąca zł na miesiąc.... Nawet nie wiecie jak to motywuje do samorozwoju!), przeszłam przez szereg zawirowań ilosnych i koniec końców jestem bez faceta- ale nie narzekam ;). No i zaczęłam wątpic. Nie wiem, czy chce zostać nauczycielką. Odkryłam ze większą przyjemność sprawia mi zajmowanie się uroczymi rzeczami. Mam z tym związaną całą filozofię przemiany świata (kiedys Wam ją opiszę :D)- ale oczywiście cały czas chcę pomagać dzieciaczkom i na to też mam pomysł :)

MOJE PLANY: zamierzam jeszcze raz opisać swoje cele. Onaleźć sie, poukładać sobie wszystko na spokojnie,  a potem zebrac całą swoją odwagę i wszystko zrealizować! Będę ćwiczyć i ciało i ducha, a potem stane się fantastycznym człowiekiem! Tylko dajcie mi trochę czasu, zeby się znaleźć ;3

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przeczytali ten mój chaotyczny wpis- postaram się własnie dla Was tworzyc fajnie, ciekawe, koolorowe notki. Dzisiejszy jest trochę wyjątkowy ze względu na to, że dosłownie przypadkiem udało mi się zalogowac na swoje konto- Alleluja! ^_^
Aha, podziękowania dla http://projekt-kobieta.blogspot.com/  - to od ciebie zaczął się mój dzień i ty pomoglaś mi się zebrać :) 
Miłego dnia wszystkim!! <3

1 komentarz:

  1. dziękuję ci ślicznie, jestem z Ciebie dumna!:) prowadź dalej swojego bloga, wszystko jest super, nie masz czego sie bać :)

    OdpowiedzUsuń