wtorek, 11 września 2012

Korzystanie z okazji

Witam serdecznie! Przed wami nieco "pamiętnikowy wpis", ale muszę się koniecznie pochwalić co dobrego mnie ostatnio w życiu spotkało :) Mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie najfajniejsze wydarzenia zdarzają się wtedy gdy się ich nie planuje- żyjemy sobie spokojnie i nagle buch!- trafia nam się okazja nie do odrzucenia! Udało mi się ostatnio "złapać" kilka takich okazji, a oto one :
*Organizacja zabaw dla dzieci na dożynkach- to było dla mnie cudowne doświadczenie! Dużo się napracowałam ale zdobyłam dość dużo wiedzy praktycznej, czyli to o czym marzy każdy przyszły pedagog ;)
*Zarejestrowałam się na portalu-> euroKobieta , dzięki któremu biorę udział w bezpłatnym szkoleniu informatycznym- nie dość, że poszerzam swoją wiedzę za darmo, to jeszcze po zdaniu kursu otrzymam certyfikat EITCA Kluczowe Kompetencje
*Dostałam pracę! :D Niestety tylko na 2 tygodnie bez weekendów, za niezawysoką stawkę i na "najniższym" szczebelku (będę sprzątaczką), ale lepsze to niż siedzenie w domu
*Jutro organizuję w z koleżankami domowe SPA- to tak w ramach moich planów urodowych ;)
To by było na tyle- niby nie wiele, ale staram się korzystać ze wszystkiego co los <i ludzie> mi podeślą ^_^ Nie mogę się już doczekać nowych okazji w moim życiu! Mam nadzieję że Was też spotykają same pozytywne rzeczy 

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że wszystko Ci się układa :) i jestem ciekawa jak tam wrażenia po SPA? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój wpis uświadomił mi, że małe rzeczy też się liczą. A sukces trzeba osiągać małymi kroczkami.

    OdpowiedzUsuń