poniedziałek, 3 września 2012

Mało planów- mała motywacja?

Witam! Jakiś czas temu dowiedziałam się skądś że nie warto brać na swoje barki więcej niż dwa cele- co jednak robić z całą masą ciekawych pomysłów, które krążą mi po głowie, ale "duszę je" żeby zrealizować swoje "główne cele"? Czy tylko ja po takim czymś gotuję się wewnętrznie i na jakiś czas mam "focha" na swoje własne marzenia?
Czy to nie jest po prostu zbyt GŁUPIE? Nie znam się do końca na naukowym podejściu do motywacji- coś czytałam, coś usłyszałam, ale tak naprawdę to... Uf....
Wczoraj wieczorem, rozgoryczona tym, ze mam tak niesamowicie planów, które mi NIE WYSZŁY zaplanowałam sobie na dziś jedynie dwie aktywności: długo spać i być grzeczną. Ah, ta ambicja...
Na szczęście zauważyłam że mi to przeszkadza- nie potrafię żyć, z celami widocznymi gdzieś daleeeeko, na "górze lodowej", bez chęci sięgnięcia po nie! Zwłaszcza, jeśli sama wspinaczka ma być nie tylko męcząca- ma mi ona sprawiać przyjemność !
Tak więc po długiej "walce z sobą" ( "to będzie głupie/ i tak nie umiesz dobrze pisać/ a może jutro?") stwierdziłam, że najlepiej zacząć od wpisu na blogu! Przecież nie zostawię go tak samego :) 3majcie kciuki za mnie a ja lecę robić świeżą, nowszą listę moich planów z różnych dziedzin- kiedy będę już zmęczona realizacją jednego celu- po prostu zacznę realizować te mniejsze- mam nadzieję że dzięki temu pozbędę się tego strasznego poczucia winy...
Oczekujcie mojego wpisu! Już wkrótce pokażę tutaj swój nowy plan działania! ^_^

1 komentarz:

  1. Hej :) wydaje mi się że nie ma sensu kierować się radami zawartymi w poradnikach jeśli one nie działają. To bardzo dobrze że masz swoje własne poglądy, odczucia i sposób działania - to świadczy o Twojej indywidualności, nie wyrzekaj się tego :) rób to co czujesz że sprawia Ci przyjemność, że Cię rozwija i się nie zmuszaj do cudzych sposobów bo każdy człowiek jest inny i inny sposób pracy będzie dla niego najbardziej efektywny :)

    czekam więc na plan działania :) i trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń