czwartek, 6 września 2012

Lista celów i planów

Przed samą notką chciałabym serdecznie podziękować Wam za te cudowne komentarze które od Was otrzymałam! Ogromne dzięki!!! Niesamowicie potraficie zmotywować do działania, nie wspominając już o tym, ze było mi bardzo, bardzo miło, że ktoś się tu mną zainteresował. Jeszcze raz dziękuję:* 
A oto moja obiecana lista planów i celów ( robiona z 15 razy bo komputer mi się zawieszał- także może brakować paru mniejszych rzeczy :) )
<w większym rozmiarze dostępna tutaj: Klik >
Przy okazji pojawia się tutaj moje największe marzenia ale i zarazem cel, do którego dążę: bycie Panią Pedagog nr 1 ! Brzmi to banalnie, ale myślę, że to najlepszy sposób, żeby pomóc nie tylko ludziom, ale też całemu światu. Jeśli odpowiednio zadbamy o kolejne pokolenia, to możemy być spokojniejsi o przyszłość naszej planety :) Nie mogę pominąć również tego, że dzieciaczki są dla mnie niewyczerpanym źródłem inspiracji i radości! Co do konkretniejszych planów związanych z tym marzeniem, to:
* zamierzam otworzyć własne przedszkole
* w swojej pracy będę inspirowała się twórczością takich pedagogów jak Janusz Korczak (przypominam, że rok 2012 jest dedykowany właśnie jemu Klik! ) oraz Maria Montessori
* wypracuję własny system pracy z dziećmi- na bazie powyższych pedagogów, ale z nowymi koncepcjami i pomysłami
* sprawię, ze moje dzieciaczki będą szczęśliwe, pewne siebie i dowartościowane !

To by było na tyle :) Za błędy przepraszam no i dziękuję za to że jesteście ! ^_^


3 komentarze:

  1. Kurcze!! potrafisz grać na gitarze ... :) wow super :) gitara jest boska! chce sie kiedyś nauczyć grać ale to w przyszłosci mam nadzieje ze tak sie ułoży ze skombinuje i gitarkę i kogoś zeby mnie pouczył :) reszta planów też bardzo fajna, konkretna, jednym słowem super :)

    PS. jakiego programu użyłaś do stworzenia tych planów? :)

    pozdrawiam i wierzę że CI się uda bo to na prawde rozsądnie stworzony plan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do gitary- nie mogę do końca powiedzieć, ze "umiem"- jestem samoukiem amatorem, ale potrafię grać na tyle, żeby umilić czas sobie i znajomym :)
      Do planu użyłam strony http://www.mindmeister.com/
      Dziękuję za komentarz! Część planu już udało mi się zrealizować i spieszę się z innymi :)

      Usuń
    2. Super ze idziesz na przód :) posty takich osób jak Ty czyta się z przyjemnością i uśmiechem na ustach :) i dzięki za podanie strony :)

      Usuń