poniedziałek, 15 października 2012

Dołączyłam do osiołków! :)

Wchodzisz na bloga: pierwsze co cię uderza, to infantylny róż, który jest po prostu WSZĘDZIE- no nic, mrużysz oczy i "jedziesz dalej"- dziwna czcionka, kolorowe obrazki, śmieszny sposób pisania. Uderzasz muszką o blat. Przyjąć? A niech tam! Przynajmniej będzie zabawnie!
Czy właśnie w ten sposób pomyśleli ludzie, którzy przyjęli mnie do pewnej niesamowitej grupy ambitnych ludzi? Nie wiadomo. W każdym razie jestem tak dumna z tego powodu jak paw i zamierzam Wam się trochę tym pochwalić ^_^
<swoją drogą- jak to dobrze, że mogę być tym, kim chcę i równocześnie zostałam przyjęta bez żadnego proszenia o zmianę kolorystyki czy stylu pisania... Widocznie tutaj każdy może być po prostu sobą >
Kim są osiołki? To zmotywowani ludzie, którzy chcą coś zmienić w swoim życiu- którzy mają swoje pasje, cele, marzenia i niekonwencjonalne metody działania, których nie zawahają się użyć!
Czy dla człowieka takiego jak ja- z wielkimi planami, konkretnymi celami, ale też i motywacją, która zazwyczaj poraża swoją siłą, choć czasami potrafi też ściągnąć na dno, czy dla takiego właśnie człowieka jest coś lepszego niż towarzystwo innych zmotywowanych? Chyba nie ;)
Prostota ale i genialność pomysłu utworzenia >Blogowej Grupy Samorozwoju< cały czas mnie zaskakuje!  Możemy codziennie sprawdzać nawzajem swoje postępy, motywowac się nawzajem, a także towarzystwo innych osób mobilizuje nas do działania- tak więc czego więcej chcieć?
Tak więc chciałam się po prostu podzielić tą radosną nowiną, że należę teraz oficjalnie do grupy wspaniałych, silnych ludzi- którzy zmieniają swoje życie. I wiecie co? Na pewno nie pozwolę sobie wypaść przy nich gorzej ;)
Pozdrawiam wszystkich zmotywowanych! Pokażcie na co was stać, wyznaczmy sobie nawzajem wysoki poziom! :)

9 komentarzy:

  1. Witamy w naszym gronie.

    PS. Ja tam lubię róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również witam w BGS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, fajny post;) Witamy i życzymy powodzenia w realizacji planów:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosilibyśmy tylko o wyłączenie weryfikacji obrazkowej przy dodawaniu komentarzy - to ułatwia życie każdemu kto chce dodać komentarz u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ciepłe przywitanie :* martika-Nawet nie zauważyłam że jest włączona, już poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na BGS i zycze powodzenia w osiaganiu celow, a po drodze sporo dobrej zabawy przy tym.
    Pozdrawiam,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji planów! Grupa jest pełna świetnych wpisów, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nigdy nie myślałam o nas jako o "osiołkach", ale podoba mi się ta nazwa :D
    Witamy i życzymy wielu sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. good for you! jak ci idzie wypełnianie notatnika? :) pozdrawiam i życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń